Turbotræner Program

Tip til Sæsonens Målsætninger

Tip 1 til din målsætning:

Sæt et tidligt mål i højsæsonen, afhængig af hvornår på sæsonen du ønsker at være i virkelig god form, skal dette tidlige mål være enten krævende eller knapt så krævende.

Vigtigt er dog, at det er der, så du har et pejlemærke tidligt i højsæsonen, som sikrer dig et godt og fokuseret træningsforløb i månederne forud for højsæsonen.

Tip 2 til din målsætning:

Sæt et forholdsvis sent mål i højsæsonen. Dette tvinger dig til, at holde formen og fokus i live, også i slutningen af en lang cykel højsæson. Uanset om du har nået dine mål i løbet af sæsonen eller ej, er det altid vigtigt, at slutte en sæson godt af. Det er det positive og seriøse træningsforløb, også sidst på sæsonen, du tager med dig ind i månederne efter højsæsonen.

Rytter feedback

Niclas: "Træningen går super! Og for at det ikke skal være løgn, vandt jeg årets første MTB marathon i Silkeborg. Så jeg er bare tilfreds!"

Klaus: "Har aldrig været i så god form som nu, og så har jeg tabt 5 kg!"

Cykeltræningsprogram

shimano campagnolo sram polar powertap srm stages garmin

'