Turbotræner Program

  • Forside
  • Artikler
  • Cykeltræning
  • Enkeltstart træning

Enkeltstart planlægning

Din plan kunne se således ud:

Din start tid er kl.09:00 og du er alene:

  • 22:00 Sengetid
  • 06:00 Stå op
  • 06:15 Morgenmad
  • 06:45 Bad
  • 07:00 Pakke cykel i bil
  • 07:15 Afgang
  • 07:50 Ankomst

Læs mere ...

Fordeling af kræfter i en enkeltstart

En forsigtig start i en enkeltstart er altid optimalt: Hold en effekt der er ca. 5 % lavere end det sædvanlige gennemsnitlige watt tal udviklet under lignende forhold i de første 4-5 minutter.

Dette opbygger et stabilt hjerteslag og du kommer godt i gang uden overdreven mælkesyre ophobning der kan være fatalt for resten af enkeltstarten.

Læs mere ...

FormTop Citater

"Enhver kan træne så det sortner for øjnene - kun få evner at træne optimalt"

"Stor fremgang skabes ikke med styrke alene.  Vedholdenhed er en lige så vigtig faktor"

"Viljen til sejr er vigtig, men viljen til forberedelse er altafgørende"

"Forskellen på det umulige og det mulige grundlægges, i en persons vilje og beslutsomhed til at opnå målet"

shimano campagnolo sram polar powertap srm stages garmin

'