Ernæring før Træning og Konkurrence

Inden du starter din træningstur skal du sørge for, at have fyldt dine depoter op. Det er bedst at forsyne dig med komplekse kulhydrater ca. 3 timer før træning og konkurrence.
 
Prøv at indarbejde i dine rutiner, at det er kulhydrater der har et lavt glykemisk indeks. Disse vil ligge det bedste grundlag for en udbytterig træning og konkurrence.
 
De benævnes som de komplekse kulhydrater og er lidt længere tid om, at blive optaget i kroppen, og dermed er de længere tid om, at nå ud som energi til dine muskler. Derfor skal det indtages et stykke tid før træning og konkurrence. Til gengæld er din krop forsynet over længere tid med Spis komplekse kulhydrater  2-3 timer før Træning og Konkurrenceenergi, hvilket er særdeles godt til brug i en udholdenhedsidræt som cykling.
 
Find artikler om de komplekse kulhydrater andet sted på dette website.

FormTop Citater

"Enhver kan træne så det sortner for øjnene - kun få evner at træne optimalt"

"Stor fremgang skabes ikke med styrke alene.  Vedholdenhed er en lige så vigtig faktor"

"Viljen til sejr er vigtig, men viljen til forberedelse er altafgørende"

"Forskellen på det umulige og det mulige grundlægges, i en persons vilje og beslutsomhed til at opnå målet"

shimano campagnolo sram polar powertap srm stages garmin

'