Sådan øger du forbrændingen

Der finde mange måder du kan regulere din forbrænding på. Det er oplagt, at en øget eller mere intensiv træning kan sætte yderligere gang i din forbrænding, men alene dine spisevaner kan også ændre dit forbærningsmønster.

Du kan øge forbrændingen med din kost sådan her:

  1. Minimér mængden af føde i dine tre hovedmåltider.
  2. Tilføj yderligere 3 mellemmåltider om dagen.
  3. Spis 6 gange på en dag, og gør det til en vane.

Det sætter ikke mindst forbrændingen i vejret og:

  1. Du kan nemmere styre din vægt
  2. Du kan mærke en større energi henover hele dage.

Ved at spise 6 måltider frem for 3 måltider, forøges kroppens forbrænding.

Du kan rent faktisk tabe dig alene ved, at spise lidt mindre portioner men oftere, og på den måde sætte forbrændingen i vejret. De lidt mindre måltider skal bestå af de rette fødevarer, og altså ikke en snegl fra bageren. Tag hellere et æble og en grov bolle. Det er sikkert råd du har hørt og læst om mange gange, men du ved først at du er kommet i mål ernæringsmæssigt, den dag du sidder foran et bord fyldt med kager og du føler det lidt kvalmende bare ved synet og tanken.

Tilføj mange flere frugt og grøntsager til dine måltiderDet er ikke fordi du slet ikke må spise søde sager og fedt rig mad, det kan da være utroligt lækkert med en lækker saftig burger fra den lokale. Men når du har øget fokus på sundhed over en længere periode, vil det med tiden lige pludseligt også komme til dig, at du faktisk sidder og synes den roulade fra bageren virker lidt for vammel.

FormTop Citater

"Enhver kan træne så det sortner for øjnene - kun få evner at træne optimalt"

"Stor fremgang skabes ikke med styrke alene.  Vedholdenhed er en lige så vigtig faktor"

"Viljen til sejr er vigtig, men viljen til forberedelse er altafgørende"

"Forskellen på det umulige og det mulige grundlægges, i en persons vilje og beslutsomhed til at opnå målet"

shimano campagnolo sram polar powertap srm stages garmin

'