Styrketræning hjemme i stedet for Fitness Center

Brugervurdering: 5 / 5

Stjerne aktivStjerne aktivStjerne aktivStjerne aktivStjerne aktiv
 

Styrketræning hjemme VideoNår jeg stærkt anbefaler dig, at lave styrketræning i din sekundære sæson er det fordi jeg ved, at det virkelig er noget der rykker dine grænser.

Selvom et Fitness center er det bedste sted at dyrke styrketræning bliver jeg ofte mødt af ryttere der ikke ønsker at gå i et fitness center, blandt andet fordi det tager for lang tid. Der findes en række alternativer til det ultimative fitness center og et af de metoder du kan benytte dig af er, at lave styrketræning hjemme som videoerne viser dig herunder.

Styrketræning hjemme i stedet for i et Fitness center kan være noget af en udfordring, hvis du ikke lige ved hvordan du skal gå i gang og hvilke øvelser du kan og bør fokusere på. Bare det, at få motivationen til at gøre det, kan være svært. Derfor har jeg valgt at sammensætte et sæt af små videoer der viser dig præcis hvilke øvelser du kan lave. På hver video har jeg skrevet små råd og tip til hvad du skal passe på og hvor du skal holde din fokus. Som motivation skal du huske at styrketræning

Rigtig god fornøjelse!

Ryg twist - god opvarmning (video 1):

Squad + Triceps, giver styrke i overlår, balder, ryg og triceps (video 2):

Ryg rotation, styrke og kontrol (video 3):

Squad + læg; Styrke af overlår, balder, ryg og lægmusklen (video 4):

Triceps og øvre ryg, styrke og kontrol (video 5):

TIP! Prøv en lille løbetur på højst 20 min i Z3 tempo. Herefter laver du dette program i sæt der matcher din styrke! Wow...det er super træning

 

Udskriv